Vestel “kara cuma” ya karşı kampanya başlattı

24-11-2017 15:11 90619
Tüm dünyada "black friday" alışveriş günü olarak kampanyalar yapılırken Vestel yerli ve milli duruşunu gösteren bir uygulamaya imza attı.
Vestel “kara cuma” ya karşı kampanya başlattı

Birçok firmanın bu günü “black friday” yani kara Cuma olarak kampanyalar yapmasına karşın Vestel yaptığı kampanya ile milli duruşunu ortaya koydu. “Onların kara cuması varsa bizim hayırlı cumamız var” sloganı ile her zamanki gibi farklı bir çıkış yaptı.

Daha önce de anneler gününde benzer bir sıora dışı kampanyaya imza atmıştı. Bütün firmaların insanları anneye hediye almak için teşvik ettiği anneler gününde Vestel “Anneler Günü'nde küçük ev aleti almayın!” kampanyası yapmış ve küçük ev aletlerini anneler gününde satmamıştı.

hayırlı cumalar

İLGİLİ HABER:
Black Friday (Kara Cuma) Nedir?
 

HABER YORUMLARI

  1. user
    Kadir 28-11-2017 10:11

    Gerçekten vestel ailesini tebrik ederim

  2. user
    Ahmet uzun 27-11-2017 10:38

    Benim evimdediki bütün eşyalar vestel teşekürler vestel sevisi bile süper çok iyi ilgileniyorlar ben zorlunun bünyesinde çalışmışım çok memnunum vestelden

  3. user
    Kurtoglu savas 26-11-2017 20:14

    Evimdeki elektronik esyalarim vestel.Milli durusunu korugunu surece vestele devam. Elimize bayragi alip sokakta yuruyup milli oldugumu soyliyoruz.harcamalarimizda paralarimizi nerelere verdigimize lutfen dikkat edelim..

  4. user
    SAMİ KIRNAPCI 26-11-2017 09:50

    SİZİN GİBİ İYİ YÜREKLİ VE GÜÇLÜ İNSANLAR SAYESİNDE HUZUR BULUYORUZ....TEŞEKKÜRLER VESTEL AİLESİ.

  5. user
    Hnf 26-11-2017 05:56

    Bu isin icinde bir is var.muslaman aleminin bayram gunune karsi bir akım projesi bunların yoluna giden firmalar vestelden utanın,ornek alin.milili olun biraz.hemen taklit etmeyin hukumete sesleniyorum bayram gunumuze goz dikenlere sizde goz dikin...

  6. user
    Halil öz 25-11-2017 18:20

    İçimizden birinin bizim gibi davrandığını görmek bizi mutlu ve onurlu yapıyor. Adamsın Vestel. Tebrikler.

  7. user
    Salim Onuk 25-11-2017 14:53

    İnşaallah, bundan sonra bütün elektronik cihazlarım vestelden olacaktır. Teşekkürler vestel

  8. user